interrail viyana-interrail blog

Metro İstasyonu

Viyana 1.Günümüzde Neler Yapmışız ?

Sabah havalimanına gittik orada uçak kontrollerini yaptıktan sonra gidip harç pulu aldık ve döviz bürosuna gittik orada Euro aldık ve gittik pasaport kontrollerine.Pasaport kontrolü yapan adamlara Günaydın dedikten sonra 🙂 oradan geçip uçağa bindik.Uçak çok iyi bir uçaktı tahmin ediyorum THY’nin yeni filosundandı.Zamanında indi uçak bizde havalimanından şehir merkezine gitmenin yollarını arıyorduk ararken tren olduğunu gördük hazır trenle olan maceraya başlarken ilk deneyimide havalimanından yapalım dedik.Information’a gittik oradaki bayan bize 2 tren olduğunu birinin 16 Euro’ya 15 dk’da götürdüğünü söyledi.Adı CAT’miş trenin.Diğer OBB trenleride daha ucuza götürüyor.Bindikten sonra 35 dk lık bir yolculuktan sonra geze geze şehir merkezine vardık.Landstraße‘de inip Avusturya’da yaşayan arkadaşla buluştuk.Oradan MargaretenStückt‘te gidip bizim kalacağımız oteli buldukve sonra biraz çıkıp arkadaşın Tschartgasse‘de olan yurtlarına gittik.Oradan çıkıp KarlsKirsche ‘ye gittik.Sonra Belvedere Sarayı’na girdik.8,50 Euro olan öğrenci bileti ile girdik içeri .Fakat çok tablo ve büyük odalar vardı.Odalar çok iyiydi.Oradan çıkıp kafamıza göre aşağıya inip bir yerlere baktık.Rastgele gittikten sonra McDonalds’ı bulduk.Şaşırtıcı derecede en ucuz akşam yemeğini orada yiyebildik.İnternetinden yararlandık McDonalds’ın ve kalktık.Metro ile arkadaşın kaldığı yurda gidip ve gece dışarı çıktık.Bira 1 Euro‘ya satılıyor (hatta bazı yerlerde 0,65 Euro ) 8 bira alıp 4 kişi Museum Quartier denen müzelerin ortasında bulunan bir meydana gittik zaten çoğunlukla akşam gençlerin geldiği güzel bir meydan olmuş orası.Saat 1’de metrolar kapandığı için 12 gibi çıkıp otele vardık.İlk günü bitirdik böylece.